Солонгос олон нийтийн сүлжээнд "Далд онлайн сурталчилгаа" хийхийг хоригложээ

2020-09-01 11:16

Өмнөд Солонгосын монополийн эсрэг зохицуулагч компани даваа гарагт олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэлд олон дагагчтай нөлөөлөгчдийг  ивээн тэтгэгч компаниудтай  хийсэн бизнесийн харилцаа холбоогоо илчлэхгүйгээр онлайн платформ дээрээ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ сурталчлахыг хориглохоо мэдэгдэв.

Зар сурталчилгааны удирдамжаа шинэчлэн боловсруулж, YouTube, Instagram зэрэг нийгмийн мэдээллийн платформд нөлөөлөгчдөөс "ивээн тэтгэгч эсвэл сурталчилгаанд зориулагдсан" гэдгээ тодорхой мэдэгдэхийг шаардана.

Мягмар гарагаас хэрэгжиж эхлэх энэ алхам нь нийгмийн сүлжээнд нэр нөлөө бүхий зарим хүмүүс "Далд онлайн сурталчилгаа" хэмээх сүүдэр сурталчилгааны практикт оролцсон гэж шүүмжлүүлсний дараа болсон юм.

Дээрх журмыг зөрчсөн тохиолдолд олон нийтийн сүлжээнд нөлөөлөгч болон корпорацийн ивээн тэтгэгчид хоёулаа холбогдох борлуулалт, орлогын 2 хувь хүртэл буюу 500 сая вон (422,000 доллар) торгууль ногдуулахаар заажээ.

Энэхүү удирдамж нь өмнө хийсэн онлайн контентод мөн адил хэрэгжүүлэх бөгөөд ингэснээр олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийг нөлөөнд автсан хүмүүс шинэ онлайн удирдамжийг дагаж мөрдөхийн тулд өмнөх онлайн контентоо засах ёстой гэж комиссоос мэдээлэв.

Түмэн зар

  Шинэ зарыг цааш үзэх